Αρωματικό ρύζι

28.1.19



Έχω συνδέσει τις Κυριακές με καλό και ποιοτικό φαγητό, τόσο το μεσημέρι, όσο και το βράδυ. Τι γίνεται όμως όταν είσαι σε αυτή τη φάση της Κυριακής που βαριέσαι λίγο να μπεις για τα καλά στην κουζίνα και όμως θες κάτι νόστιμο;;
Θα είμαι ειλικρινής και θα σου πω πως αρχικά σκέφτηκα να παραγγείλω φαγητό απ' έξω. Όμως, επειδή έχω φάει αρκετά απ' έξω τον τελευταίο καιρό, αποφάσισα πως προτιμότερο (και υγιεινότερο!) θα ήταν να έφτιαχνα κάτι μόνη μου. Μιας και ήθελα κατά βάση ρύζι, να μοιάζει με το ιρανικό ρύζι αλλά σε πιο απλή μορφή και  όχι με πολλά υλικά (είπαμε, βαριόμουν, χαχα!) αλλά εξίσου αρωματικό. Γι' αυτό και αυτοσχεδίασα και το αποτέλεσμα ήταν πάρα πολύ νόστιμο και ξεπέρασε τις προσδοκίες μου.



Αρωματικό ρύζι

♥ 2 φλιτζάνια του καφέ ρύζι
♥ 1 κρεμμύδι μέτριο ψιλοκομμένο
♥ 1 χούφτα σταφίδες
♥ ½ κύβο κοτόπουλου ή λαχανικών
♥ 1 κτγ ζάχαρη καστανή
♥ πιπέρι (κατά βούληση)
♥ καρίνο (κατά βούληση)
♥ μπαχάρι (κατά βούληση)


Σε ένα τηγανάκι τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι με μερικές σταγόνες ελαιόλαδο. Προσθέτουμε τις σταφίδες και τη ζάχαρη και ανακατεύουμε συνεχώς.
Ρίχνουμε το ρύζι, δύο κούπες νερό, τον κύβο και τα μπαχαρικά.
Βράζουμε σε χαμηλή φωτιά μέχρι το ρύζι να είναι έτοιμο.



Οι δοσμένες αναλογίες βγάζουν δύο μερίδες. Μπορεί να συνοδέψει το κοτόπουλό μας ή να σταθεί και μόνο του σαν κυρίως γεύμα. Είμαι σίγουρη πως σε κάθε περίπτωση, θα το απολαύσεις.






You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Καταρχήν χρόνια πολλά για τη γιορτή σου! Εύχομαι ό,τι καλύτερο!
    Άραγε υπάρχει υποκατάστατο του κύβου; Τον αποφεύγω...αλλιώς τα υπόλοιπα συστατικά φαίνονται πολύ νόστιμα!
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύύύυυ! :)))
      Για τον κύβο...δε γνωρίζω! Όμως αν βάλεις μπαχαρικά, νομίζω έχεις τη νοστιμιά που χρειάζεσαι! ;)

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs