Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα - The Huntsman: Winter's War

14.6.17



Πολλά χρόνια προτού πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει, ύπουλα, την καλόκαρδη αδερφή της Φρέια, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της. Η Φρέια, η νεαρή βασίλισσα του πάγου, αποσύρεται σε ένα βασίλειο στο Βορρά όπου εκπαιδεύει έναν επίλεκτο στρατό κυνηγών, μεταξύ των οποίων τον Έρικ και την Σάρα, για να την προστατεύει κι από τον οποίο ζητά ένα μονάχα πράγμα: να μην αγαπήσει ποτέ. Όταν ξεσπά πόλεμος ανάμεσα στις δύο βασίλισσες, ο Έρικ βρίσκει εαυτόν στη μέση και προσπαθεί με τη βοήθεια της αγαπημένης του Σάρα να βοηθήσουν τη Φρέια να αφανίσει την κακιά βασίλισσα, αλλιώς εκείνη και το Κακό θα κυριαρχήσουν στον κόσμο.


Η συγκεκριμένη ταινία είναι μία αρκετά πρόσφατη παραγωγή – συγκεκριμένα παραγωγή του 2016. Εμπλέκεται ξανά γύρω από το παραμύθι της Χιονάτης, όμως σε αυτήν την ιστορία η Χιονάτη δεν εμφανίζεται ποτέ, παρά μόνο αναφέρεται το όνομά της για ελάχιστες στιγμές. Στην ουσία, πρωταγωνίστρια αισθάνθηκα πως αυτή τη φορά ήταν η Φρέια (Emily Blunt) και αυτό με ξάφνιασε ευχάριστα.
Έχοντας δει και την προηγούμενη ταινία με τον Κυνηγό (παραγωγής του 2012), θα τολμήσω να πω πως η εν λόγω μου άρεσε περισσότερο, ίσως γιατί ξέφευγε αρκετά από τα συνηθισμένα. Μία ταινία γεμάτη δράση, περιπέτεια, αν και κάποιες στιγμές αισθάνθηκα πως έχανε το ρυθμό της, ωστόσο σου κρατούσε ζωντανό το ενδιαφέρον για την κατάληξη. Η ταινία είναι στην πραγματικότητα ένας πραγματικός ύμνος στην αγάπη, στη δύναμη της αγάπης, στο αναφαίρετο δικαίωμα της ελευθερίας και της αλήθειας!
Σίγουρα δεν είναι η καλύτερη ταινία που έχω δει στη ζωή μου, αλλά ωστόσο μου άρεσε σε μεγάλο βαθμό και την ευχαριστήθηκα.

Διάρκεια 114’
Κατάλληλη άνω των 12 ετών









You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Αχ, μου αρέσουν πάρα πολύ αυτού του είδους οι ταινίες! Δεν έχω δει ούτε την προηγούμενη με τον Κυνηγό. Επομένως σε ευχαριστώ για τις προτάσεις που μου δίνεις! Θα τις αξιοποιήσω κατάλληλα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να τις δεις και να τις απολαύσεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs