Η παγωμένη πριγκίπισσα - Camilla Läckberg

1.2.17


Κάποια μυστικά δεν θάβονται μια για πάντα…
Η συγγραφέας Ερίκα Φαλκ επιστρέφει στο πατρικό της, στο παγωμένο ψαροχώρι Φιελμπάκα, ύστερα από τον αιφνίδιο θάνατο των γονιών της για να βρει μια κοινότητα στο κατώφλι της τραγωδίας. Η παιδική της φίλη Άλεξ, την οποία η ίδια βρίσκει νεκρή στην μπανιέρα της, είναι η αφετηρία για ένα επώδυνο φλας μπακ στο παρελθόν, το οποίο θα φέρει στο φως τα θαμμένα μυστικά που κρύβονται κάτω από την ειδυλλιακή όψη της Φιελμπάκα, αλλά και για μια γενναία απόφαση που θα αλλάξει τη ζωή της Ερίκα.
(από το οπισθόφυλλο του pocket size)

Το βιβλίο αυτό το αγάπησα για πολλούς λόγους. Πρώτον, γιατί μου το έκανε δώρο κάποιος που αγαπώ πολύ. Δεύτερον, γιατί ήταν το πρώτο αστυνομικό μυθιστόρημα που διάβασα στη ζωή μου. Και τρίτον, γιατί πραγματικά αυτό το βιβλίο αξίζει να αγαπηθεί (!).
Όμορφη γραφή, με γρήγορη πλοκή, σε έκαναν να μην μπορείς να το αφήσεις από τα χέρια σου. Χαρακτηριστικά, είχα προσέξει ότι το έπιανα και όταν το άφηνα μέτραγα δεκάδες σελίδες διαβασμένες χωρίς να έχω αντιληφθεί κατά τη διάρκεια πόσο διάβασα! Κυριολεκτικά, οι σελίδες γυρίζουν με απίστευτη ταχύτητα!
Η ιστορία καθηλωτική και άκρως ανατρεπτική. Στο μυαλό μου «έπαιζαν» τέσσερις ύποπτοι για το φόνο, που εναλλάσσονταν συνεχώς, και όμως ο δράστης ήταν κάποιος που δε θα φανταζόμουν ποτέ. Πέρα από την ιστορία του φόνου όμως, βγαίνουν στην επιφάνεια πολλά άλλα κρυμμένα μυστικά που... κόβουν την ανάσα!

Στην «παγωμένη πριγκίπισσα», λοιπόν, η αγωνία χτυπάει... κόκκινο! Από τα καλύτερα έργα που διάβασα τελευταία, το συστήνω με κλειστά μάτια!


Ταυτότητα του έργου:
Συγγραφέας: Camilla Läckberg
Εκδόσεις: Μεταίχμιο (pocket)
Έτος έκδοσης: 2015
ISBN: 978-618-03-0346-9
Σελίδες: 528
Μετάφραση: Γρηγόρης Κονδύλης



You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Είναι τόσο καλό ε; Θέλω να το διαβάσω πολύ καιρό, αλλά δε το βρίσκω σε pocket έκδοση, οπότε παίρνω άλλα στη θέση του χαχα. Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια για το συγκεκριμένο. Καλό μήνα! 💕😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Σταυρούλα μου!
      Είναι πάρα πολύ καλό. Έχει φοβερή αγωνία και είναι εντελώς απρόβλεπτο!
      Θα αναζητήσω κι άλλα δικά της (σε pocket, βέβαια, όπως κι εσύ).
      Φιλάκια πολλάάαα!

      Διαγραφή
  2. Ξέρεις πόσο καιρό το θέλω; Με κάνεις να ζηλεύω, να το ξέρεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, πάρ' το ντε! Δεν είναι καλό πράγμα η ζήλια!

      Διαγραφή
  3. Δεν το πιστεύω ότι έχεις διαβάσει όλα τα βιβλία που έχω σταμπάρει εδώ και καιρό... Η παγωμένη πριγκίπισσα είναι ένα από τα βιβλία που θέλω διακαώς τους τελευταίους μήνες και ποτέ δε βρισκω ευκαιρία να προμηθευτώ! Αν είναι όντως τόσο καλό... το θέλω ακόμα περισσότερο! Αχ! Φωτιές μου ανάβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε τόσο! Είχα την ίδια εντύπωση με εσένα, το βιβλίο αυτό πάει σφαίρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Läckberg σχολιάζεται πολύ θετικά πάντως τελευταία, γι' αυτό κατόπιν και της δικής σου άποψης δεν αμφιβάλλω καθόλου για την ποιότητα του συγκεκριμένου έργου της! Έχω καιρό να διαβάσω ένα καλό αστυνομικό μυθιστόρημα!
    Πολλά φιλιά μικρή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τόσα θετικά σχόλια είναι όπως φαίνεται ο λόγος που μου το έκαναν δώρο! :)
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ιωάννα3.2.17

    Πολυ καλή συγγραφέας με τις κόρες μου είμαστε φανατικές των βιβλίων της όλα ειναι εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου έκανε πολύ καλή πρώτη εντύπωση και σίγουρα θα αναζητήσω κι άλλα δικά της!

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs