Glühwein

11.12.18


Για τις κρύες νύχτες του χειμώνα, το glühwein ίσως και να είναι η καλύτερη συντροφιά.
Είναι ένα γερμανικό "έθιμο" των Χριστουγέννων, αλλά νομίζω πως δε θα έπρεπε να το περιορίζουμε μόνο αυτές τις γιορτινές ημέρες. Είναι υπέροχο για όλη τη διάρκεια του χειμώνα.
Στη Γερμανία (και στην Αυστρία, ενδεχομένως) το βρίσκεις και έτοιμο σε μπουκάλια, όμως είναι πανεύκολο στην παρασκευή και στο σπίτι.
Δεν πρόκειται για τίποτα άλλο από κόκκινο ζεστό κρασί με μυρωδικά.



Glühwein

♥ 1 λίτρο κόκκινο κρασί
♥ 2 κουταλιές του γλυκού ζάχαρη
♥ 2 ξυλάκια κανέλα
♥ 4-5 γαρύφαλλα
♥ λίγο μοσχοκάρυδο
♥ 1 πορτοκάλι σε φέτες μαζί με τη φλούδα
♥ ½ λεμόνι σε φέτες μαζί με τη φλούδα


Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε το κρασί και όλα τα υπόλοιπα υλικά και τα ζεσταίνουμε σε μέτρια φωτιά.
Ανακατεύουμε πού και πού για να λιώσει η ζάχαρη, αλλά προσέχουμε συνεχώς τη θερμοκρασία ώστε να μη βράσει το κρασί.
Το ζεσταίνουμε για 10-15 λεπτά, το σουρώνουμε, πετάμε όλα τα μυρωδικά, και ξαναζεσταίνουμε για λίγα λεπτά ακόμα.
Σερβίρουμε.




You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Κοριτσάκι μου, δεν τα ανεβάζεις τώρα τελευταία στο facebook και βλέπω ότι έχω χάσει πολλές αναρτήσεις σου... γιατί ενημερώνομαι για τα νέα σου posts από τη σελίδα σου. Δεν πειράζει όμως, θα σε διαβάσω σιγά σιγά, γιατί έχω μείνει πίσω στα νέα σου...
    Αυτό το κρασί είναι υπέροχο...με γύρισες πίσω στα χρόνια που ζούσαμε στο Βερολίνο... Για όσους αρέσουν τα μυρωδικά, είναι απλά μαγευτικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααααα σίγουρα θα το φτιάξω κάποια στιγμή και σίγουρα θα αρέσει σε κάποιο αγαπημένο μου πρόσωπο.
    Τα φιλιά μου κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααα μου το ειπανε εχθες δεν το γνωριζα να σου πω την αληθεια, αλλα με εβαλες σε σκεψεις να το φτιαξω!! Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs