Τα μυστικά των νεκρών - Tom Harper

30.12.16



Μια στυγερή δολοφονία. Οι πληγές μιας γυναίκας που επέζησε. Μια κούρσα ενάντια στο χρόνο…
Η Άμπι Κόρμακ αφιέρωσε δέκα χρόνια της ζωής της στον αγώνα να φέρει ενώπιον της δικαιοσύνης τους στυγνότερους εγκληματίες στον κόσμο. Αποκαμωμένη πια, πιστεύει ότι τα έχει αφήσει όλα πίσω, ώσπου μια τρομερή πράξη βίας τινάζει τη ζωή της στον αέρα για άλλη μια φορά. Ο Μάικλ, ο εραστής της, δολοφονείται σε μια υπερπολυτελή βίλα στα παράλια της Αδριατικής, ενώ ο μόνος λόγος για τον οποίο γλιτώνει η ίδια είναι επειδή τη θεωρούν νεκρή. Τρομοκρατημένη και ολομόναχη, η Άμπι ορκίζεται να κάνει ό,τι περνά από το χέρι της για να τιμωρηθεί ο φονιάς του Μάικλ. Αλλά όταν η έρευνά της τη φέρνει σε επαφή με έναν από τους πιο διαβόητους νονούς των Βαλκανίων, δεν αργεί να συνειδητοποιήσει ότι ο αγαπημένος της δεν ήταν αυτός που νόμιζε. Είχε ξεθάψει ένα μυστικό - τη συνωμοσία σιωπής που καλύπτει μια αρχαία κληρονομιά προδοσίας και αίματος. Η Άμπι είναι πεπεισμένη ότι η αποκάλυψη του μυστικού θα την οδηγήσει στην αλήθεια. Αλλά πανίσχυροι εχθροί παρακολουθούν κάθε κίνησή της, κι αυτοί δε θα διστάσουν μπροστά σε τίποτα προκειμένου να διασφαλίσουν ότι τα μυστικά των νεκρών δε θα ανασυρθούν ποτέ στο φως...
(Εκδόσεις Λιβάνη, αριθμός σελίδων 480) 



Η προσωπική μου εκτίμηση:

Η επιλογή του συγκεκριμένου βιβλίου δεν ήταν καθόλου τυχαία για εμένα. Είχα ήδη διαβάσει σε κριτικές ότι η ιστορία σχετίζεται με το τέλος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, επομένως ήταν πραγματικά αδύνατο να αντισταθώ.
Το βιβλίο χωρίζεται σε δύο μέρη, σε μία παροντική ιστορία και σε μία ιστορία που τοποθετείται σε παρελθοντικά χρόνια. Οι δύο ιστορίες εκτυλίσσονται παράλληλα στο βιβλίο, ανά κεφάλαιο, και η πολύ εμπνευσμένη πένα του Χάρπερ έχει επιλέξει να αφηγηθεί την παροντική ιστορία σε τρίτο πρόσωπο, ενώ την παρελθοντική σε πρώτο πρόσωπο. Οι δύο ιστορίες φαίνονται αρχικά ανεξάρτητες μεταξύ τους. Σιγά-σιγά όμως βγαίνουν στο φως στοιχεία, που όταν συγκεντρώνονται στο τέλος του βιβλίου, οι δύο ιστορίες «κουμπώνουν» και εξηγείται η ύπαρξή τους. 
Για να είμαι ειλικρινής, βρήκα την παρελθοντική ιστορία περισσότερο ενδιαφέρουσα, με μεγαλύτερη ένταση και παλμό, κάτι που χανόταν κάπου-κάπου στο σύγχρονο μέρος της ιστορίας. Ίσως σε αυτό να οφείλεται και η αφήγηση σε πρώτο πρόσωπο, που έδινε περισσότερη αμεσότητα στο παρελθοντικό μέρος. Με αυτό όμως δεν εννοώ σε καμία περίπτωση ότι η υπόθεση του βιβλίου υστερούσε σε συναίσθημα. Αντιθέτως, θα έλεγα πως καθώς κυλούσαν οι σελίδες, αισθανόμουν όλο και περισσότερη ανυπομονησία για το φινάλε. Δε θα έπρεπε να παραλείψω να πω για το πόσο προσεκτικά δοσμένες ήταν οι ιστορικές λεπτομέρειες, κάτι που εκτίμησα πολύ.
Πρόκειται για ένα κράμα ιστορικού και αστυνομικού μυθιστορήματος, που το τέλος του ήρθε σαν λύτρωση για εμένα και για την αγωνία μου, και με άφησε να θαυμάζω την ευφυέστατη έμπνευση του συγγραφέα.
Πώς μπορεί τελικά ο Γάιος Βαλέριος Μάξιμος, που είχε εντολή από τον Μέγα Κωνσταντίνο να εξιχνιάσει το φόνο του επισκόπου Αλέξανδρου της Κυρήνης, να συνδέεται με τη δολοφονία του Μάικλ; Θα το ανακαλύψετε μόνο εάν διαβάσετε το βιβλίο!







You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Δίνω μεγάλη προσοχή στις προτάσεις σου και στις κριτικές σου, γιατί έχω παρατηρήσει πως τα αναγνώσματά μας συγκλίνουν σε μεγάλο βαθμό.
    Θα το θυμάμαι, εάν πέσει στα χέρια μου, γιατί φαίνεται πράγματι ενδιαφέρουσα η πλοκή των δύο ιστοριών.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάρθα μου, χαίρομαι που σου άρεσαν όσα σου είχα προτείνει και παλιότερα.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Αναστασάκι μου, είναι νομίζω η πρώτη φορά που επισκέπτομαι αυτόν εδώ το χώρο που έχεις φτιάξει τόσο όμορφα!
    Σίγουρα θα γίνει το αγαπημένο μου στέκι, μιας και... διαβάζω μανιωδώς!
    Καλή χρονιά, γλυκιά μου! Υγεία και ευτυχία εύχομαι! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :)
      Καλά αναγνώσματα, λοιπόν, και καλή χρονιά και σε εσάς, εύχομαι!

      Διαγραφή
  3. Μμμμ, νομίζω ότι έχει πολύ ενδιαφέρον η πρόταση σου!
    Πολλά φιλιά και καλή παραμονή πρωτοχρονιάς κουκλιά μου! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιάάαααα Πέτρα μου! Με υγεία, και κάθε ευτυχία, εύχομαι για εσένα και για όσους αγαπάς!
      Πολλά φιλιά! Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs